• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO SPREČITI OTICANJE NOGU OD VRUĆINE: 5 lakih načina da se rešite osećaja težine

Oticanje nogu tokom letnjeg perioda je česta pojava a predlažemo vam da probate neki od ovih delotvornih načina i rešite problem.

 Izvor: Shutterstock/Toa55

Koliko god da smo se radovali toplom vremenu, ne možemo a da se na požalimo na negativne posledice visokih temperatura. Osim prekomernog znojenja, a koje sa sobom nosi večitu dilemu - šta obući da nam bude što "hladnije", osećaja tromosti, veliki problem predstavlja i oticanje nogu i izrazito neprijatan osećaj težine u njima. I ne pomaže što nosite laku i komotnu obuću - svo što vam je nekada bilo udobno, sada vas žulja i steže. 

Šta raditi i kako sprečiti Zašto je oticanje nogu u letnjim mesecima pojačano?

Do oticanja nogu, kao i ruku, odnosno prstiju, dolazi usled zadržavaja tečnosti u organizmu, uzrokovanog visokim temperaturama. Tome doprinosi i ako dugo stojite, hodate ili, pak, sedite. Tesna obuća, kao i ona sa visokim potpeticama doprinose problemu. Slično je sa uskim farmericama ili pantalonama. Ishrana je takođe veoma važan faktor. Obroci dobro začinjeni su glavni uzročnik oticanja nogu i zadržavanja tečnosti.

Rešite se soli

Izbegavajte preterano masnu hranu koja je teška za varenje, kao i previše začinjenu. Koliko god je moguće gledajte da izbacite so iz upotrebe. Jelovnik bazirajte na svežim namirnicama sa dosta vlakana koje pospešuju rad metabolizma. Lubenica, kajsije, breskve, dinje se posebno preporučuju.

Hladan tuš za kraj

Izbegavajte vrelu vodu, a svako tuširanje završite što hladnijom vodom kako biste podstakli cirkulacju. Dobra ideja je i da pre tuširanja potopite stopala na 20 minuta u mlaku vodu u koju ste dodali šoljicu soli. Nakon tuširanja masirajte stopala hladnim kremama sa eteričnim uljima koje istovremeno hlade i pospešuju prokrvljenost.

Ovim uljima možete da namažete i stopala i listove pre odlaska na posao, tako ćete ublažiti njihovo oticanje.

Podignite noge

Svaki put kada ste u prilici, a posebno ako na poslu dugo sedite, podignite noge u novou stolice. Kod poluležećeg ili ležećeg položaja poželjno je da budu iznad srca.Možete i da stavite jastuk ispod stopala kako biste podstakli cirkulaciju u nogama.

Limfna drenaža

Limfna drenaža je odlična metoda za izbacivanje suvišne tečnosti iz organizma i poboljšanje cirkulacije. Bonus je i što ćete se osloboditi i toksina i regenerisati tkivo.

Diuretski čajevi 

Svakog dana pojte makar 2 šolje čajeva koji pospešuju izbacivanje tečnosti iz organizma. U tome vam može pomoći čaj od kukuruzne svile, rastavića, paršuna...

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

COOL PRIČE