ZBOG 3 GREŠKE UJUTRU SE GOJITE, A DA TOGA I NISTE SVESNI: Nutricionista upozorila - problem je ono što mislite da zdravo | Mondo.Me Prod

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lifestyle

ZBOG 3 GREŠKE UJUTRU SE GOJITE, A DA TOGA I NISTE SVESNI: Nutricionista upozorila - problem je ono što mislite da zdravo

Autor Gordana Bojanić Izvor mondo.rs
Autor Gordana Bojanić Izvor mondo.rs

Adekvatna količina proteina je savršeno rešenje za najbolji doručak.

Izvor: MONDO/Bojana Zimonjić Jelisavac

Mnogi, a da to i ne primete, ujutru pogrešno jedu, zbog čega se ubrzano goje. Poznato je da je zdrav doručak najbolji način da započnete dan. U isto vreme, ako ne jedete ujutru, možete pokvariti ne samo svoje raspoloženje, već i zdravlje i figuru.

Australijska nutricionistkinja Suzi Barel objasnila je koje fatalne greške najčešće pravimo tokom doručka i kako ih izbeći.

Kasno doručkujemo

Najčešći problem je kasno obedovanje. Činjenica je da od devet do deset ujutro nije najbolje vreme za prvi obrok. Što ranije doručkujemo, to bolje za naš metabolizam.

Potcenjujemo sadržaj kalorija u jutarnjim napicima

Imajte na umu: napici od kafe, poput one sa mlekom ili kapućina, sadrže puno kalorija, što se utiče na gojenje. Kada birate doručak, obratite pažnju na broj kalorija u hrani. Takođe treba izbegavati smutije iz prodavnice, razne voćne jogurte, jer sadrže puno šećera.

Ne unosimo dovoljno proteina

Nutriccionista ujutru preporučuje da se unose proteini. Obroci sa visokim sadržajem ugljenih hidrata, poput muslija i sendviča, nisu najbolji izbor. Obavezno doručkujte najmanje 20 g proteina. U prasiksi, to su: 2 jaja, grčki jogurt ili proteinski šejk.

Prema Suzi Barel, doručak mora da se pripremi unapred.

"Pokušajte da ne jedete hranu sa visokim sadržajem ugljenih hidrata za doručak. Umesto toga odaberite zdrave napitke od povrća ili sir. Ako je moguće, pokušajte da pripremite doručak što je ranije moguće, kako biste mogli da obedujete najkasnije do osam ujutru", savetuje Suzi.

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA