KOLIKO KORONA VIRUS MOZE DA UTICE NA NASE ZDRAVLJE I AKO NISMO ZARAZENI Doktori otkrili nove posled

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li ste znali

KOLIKO KORONA VIRUS MOŽE DA UTIČE NA NAŠE ZDRAVLJE I AKO NISMO ZARAŽENI? Doktori otkrili nove posledice pandemije!

Autor Jovana Raičević Izvor mondo.rs
Autor Jovana Raičević Izvor mondo.rs

Posledica korona virusa utiče isto na decu, kao i na starije.

Izvor: Guliver/Getty images plus/iStock/Dmitry Belyaev

Verovatno ste zavaljeni u svoju stolicu i ne pomerate se satima dok radite, ali šta se desi kada krenu ogromni bolovi u leđima i vratu, kojima neće pomoći obično istezanje.

Česta promena radnog mesta posledicom pandemije korona virusa, učinila je da su ljudi morali da se prilagode svakakvim uslovima rada. Retko ko ima sobu koja mu je predodređena za rad, pa se radno mesto može zadesiti u kuhinji, dnevnoj sobi, terasi i krevetu. Deca su takođe osetila velike promene.

Prikovani ispred televizora ili kompjutera, a zatim prelazak u klupe čini veliku promenu u razvijanju njihove kičme.

Stručnjaci su otkili da su ljudi razvili “tehnološki vrat”

Simptomi uključuju bol, ukočenost gornjeg dela leđa, grčenje mišića ili lokalizovani bol u ramenima i česte glavobolje. Stres je jako bitan faktor, on proizvodi utegnutost mišića što pogrošava ovo stanje.

Ukoliko želite da se rešte ovog bola, pročitajte savete koje imamo za vas!

1.Pokušajte da pravite pauze od sedenja, da na svakih posla sata ustanete iz stolice i razmrdate svoje telo. 

2.Obratite pažnju na to kako sedite, da li ste prevaljeni preko stola ili sedite uz stolicu.

3. Radite ispravno istazenje, većina ljudi koja želi da se istegne pomera vrat levo desno, gore dole. Doktori govore da je to najgore što možete da uradite. Time samo dovodite do oslabljenja mišiće vrata, a poenta je da ih ojačate kako se bol ne bi pojavljvala.  

Evo kako ispravno da istegnete vrat i leđa!

Da biste se pravilo istegli potrebno je da se sedne uspravno uz stolicu,  a ramena i vrat da prate liniju celog tela. Prebacite ruke iza leđa, pokušajte šakama da dodirnete lopatice. U isto vreme istegnite vrat na gore i vraćajte ramena u nazad. Držite ovu pozu 30 sekundi i dišite duboko, ovo možete ponoviti tri do četiri puta.


Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA