• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OVO SU NAJBOLJE VOĆKE ZA SPUŠTANJE HOLESTEROLA: Samo 50g jedne je dovoljno da očistite MASNOĆE U KRVI - jedite je stalno

Autor Gordana Bojanić Izvor mondo.rs

Ako želite da spustite holesterol na prirodan način, onda je najbolje da jedete voće koje sledi u nastavku!

 koje voce je spusta holesterol Izvor: Mondo/Stefan Stojanović

Ako imate povišen holesterol, onda znate da su zdrava ishrana, vežbanje, ograničavanje konzumacije alkohola i pokušaj da se smanji stres prvi koraci ka njegovom smanjenju.

Ukoliko želite da ga smanjite na prirodan način, nutricionisti savetuju da jedete voće. U nastavku saznajte koje je najbolje:

Pomorandže

Ne samo da su pomorandže ukusne i dobre za vaš imunitet, već su odlične i za zdravlje vašeg srca.

"Pomorandže su zadovoljavajuće voće koje sadrži važne hranljive materije za zdravlje srca bez dodatih šećera. Kada se posebno posmatra sok od pomorandže, studije su pokazale povezanost između odraslih koji konzumiraju sok od pomorandže i značajno nižeg nivoa holesterola, pri čemu muškarci imaju 23% smanjen rizik od niske koncentracije holesterola u poređenju sa onima koji ne konzumiraju. Sok od pomorandže može biti jedna pozitivna stvar za održavanje zdravog nivoa holesterola", kaže doktorka Lauren Manaker.

Lubenica

Lubenica je osvežavajući način za početak letnje sezone, a prema dijetetičarima, može biti od pomoći i u snižavanju holesterola.

"Lubenica je popularno voće koje je fantastičan dodatak ishrani za snižavanje holesterola. Lubenica prirodno sadrži likopen, karotenoid za koji se pokazalo da uklanja slobodne radikale, čime se može sprečiti povišeni nivo holesterola. Osim toga, sok od lubenice može biti osvežavajući način da u svoj dan uključite niz važnih hranljivih materija", kaže doktorka.

Suve šljive

Ako ste ljubitelj suvih šljiva, pomažete zdravlju srca na više načina.

"Prema nedavnim podacima, samo 50 grama dnevno suvih šljiva (5 do 6) značajno je poboljšalo holesterol kod žena u postmenopauzi, smanjilo upalu i povećalo antioksidativnu aktivnost. Dodavanje suvih šljiva u smutije, uključujući ih i u slana jela od piletine, mogu biti načini u kojima ćete uživati tokom konzumacije", kaže dr Manaker.

Jabuke

"Jabuke su posebno bogate pektinom, koji je rastvorljivo vlakno koje se može vezati za holesterol u probavnom sistemu, gde prenosi holesterol u jetru radi eliminacije", kaže dotkorka.

Bobičasto voće

Bobičasto voće je jedno od najboljih voća za snižavanje holesterola zbog sadržaja vlakana i korisnih antioksidanata.

"Bobice sadrže tonu antioksidanata. Oni pomažu u zaštiti lošeg holesterola od oksidacije u telu i štite od njegovih štetnih efekata", rekla je doktorka.

Možda ce vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA