KONAČNO RECITE ZBOGOM VIŠKU KILOGRAMA: Treba da uradite samo ove 3 stvari i da napokon smršate! | Mondo.Me Prod

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Saveti nutricionistkinje

KONAČNO RECITE ZBOGOM VIŠKU KILOGRAMA: Treba da uradite samo ove 3 stvari i da napokon smršate!

Autor Jovana Raičević Izvor mondo.rs
Autor Jovana Raičević Izvor mondo.rs

Nutricionistkinja otkriva kako da smršate zdravo i bez po muke!

Izvor: Guliver/Getty Images/primipil

Nije stvar samo u tome koliko jedete ili ne jedete. Nutricionistkinja Kim Bouman objašnjava da je važno i šta jedete, a ne samo da "izbacite" ponešto iz ishrane.

Brojanje kalorija nije jedini način da skinete višak kilograma. Ne treba ni da budete fokusirani samo na namirnice koje treba da izbacite iz ishrane jer to nije dugoročno održiv režim ishrane.

Umesto toga, nutricionistkinja Bouman ističe da je ključ u fizičkoj aktivnosti i fokusiranju na hrani koju unosite, a ne koju izbacujete.

Za doručak jedite proteine

Dokazano je da proteini podstiču sagorevanje masti tako što nas duže drže sitim.

Istraživanje je pokazalo da konzumiranje proteina ujutro, poput jaja, može da ubrza sagorevanje kalorija tokom dana.

Hrana bogata hranljivim vlaknima

Nutricionistkinja kaže da je jako važno da unosite hranu bogatu hranljivim vlaknima, kako biste sprečili "napade" gladi.

Ova vlakna se nalaze u žitaricama, povrću i voću, a inače usporava varenje zbog čega ćete duže biti siti. Takođe, pomaže u održavanju stabilnog nivoa šećera u krvi, zbog čega nećete imati iznenadnu želju za slatkišima.

Izbegavajte ugljene hidrate

Visoko obrađene namirnice koje sadrže malo nutrijenata, poput pomfrita, keksića, slatkiša... glavni su krivac za višak kilograma.

Ovakva hrana vremenom dovodi do hroničnog zapaljenja u telu, što otežava sagorevanje masti jer, zdravlje creva je najvažnije za efikasan metabolizam.

Zamena obrađenih ugljenih hidrata kvalitetnim namirnicama, važna je kako biste uneli više makronutrijenata. A unos hrane koja sadrži dosta vitamina i minerala ne samo što će pomoći u kontroli gladi, već će i smanjiti zapaljenje u telu i ubrzati sagorevanje masti.

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

COOL PRIČE