Udes kod Rezevica FOTO

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lifestyle

Dijeta u koju se Japanci "kunu": Malo košta, a skida 3 kg nedeljno

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Zamislite dijetu koja uz koju možete da jedete šta god poželite za ručak i večeru, ne morate da vežbate i opet gubite do tri kilograma nedeljno...

Izvor: Guliver/Getty Images/GlobalStock

Možda niste znali, ali banane su vam mogu pomoći da se bez mnogo muke oslobodite suvišnih kilograma. Zahvaljujući kalijumu koji kontroliše nivo soli, ovo voće sprečava nadimanje, a vitamin C povećava nivo aminokiselina koje pomažu sagorevanje sala.

Plus, dijeta s bananama će "oštetiti" vaš budžet za svega 40-ak dinara dnevno.

Sumiko Vatanabe, farmaceutkinja iz Osake, osmislila je ovaj jednostavan dijetalni plan kako bi pomogla suprugu da ubrza metabolizam i izbori se sa viškom kilograma. Ispostavilo se da dijeta savršeno funkcioniše i za svega nekoliko nedelja, njen suprug je oslabio 17 kg! Naravno, dijeta je postala planetarno popularna.

Možda ce vas zanimati

5 pravila

1. Banane za doručak

Prvo i osnovno pravilo je da se banane jedu isključivo za doručak, a nije poželjno da to bude više od dve. Suština je da naučite da se zaustavite kada osetite da ste siti i sprečite nepotrebno prejedanje i nagomilavanje kalorija. Jedite ih sveže - dakle nema kuvanja, zamrzavanja, dodavanja jogurta ili muslija.

2. Čaša mlake vode uz obrok

Istraživanja pokazuju da konzumiranje voća u kombinaciji sa vodom poboljšava peristaltiku (pokretljivost) creva, a samim tim i probavu. Voda treba da se pije lagano, u malim gutljajima, a nikako naiskap. Takođe, ne preporučuje se da bude hladna ni vrela, već najbolje sobne temperature.

3. Ručak i večera po želji

Japanci imaju izreku koja kaže da "stomak koji je 8/10 pun, ne traži posetu lekaru". Dakle, onog trenutka kad osetite da ste siti, odlažete tanjir i ustajete od stola. U ovom režimu nema brojanja kalorija, praktično ne postoji zabranjena hrana, što pozitivno deluje na našu psihu i tera nas da sami redukujemo ishranu.

hrana, ishrana, zdrava hrana, voće, povrće Izvor: Guliver/Getty Images/marilyna

4. Posle 20 h se ne jede

Kada spavamo, naš metabolizam je usporen i ako ga opteretimo suvišnim kalorijama, dolazi do nagomilavanja masnih naslaga. Zato se i preporučuje da ranije ležete, najbolje oko ponoći. Četiri sata pauze između poslednjeg obroka i odlaska u krevet je optimalno vreme koje je vašem organizmu potrebno da sagori masti.

5. Jedna užina dnevno

Popodne, posle 15 h, dozvoljeno vam je da umereno jedete hranu koja nije preporučljiva u toku dana, a nikako za vreme glavnih obroka. To znači da deserti odmah posle ručka ili večere nikako nisu dozvoljeni! Ako osetite potrebu za slatkim, možete da pojedete rebro crno čokolade, par keksića i sl. Naravno, ako želite bolje rezultate, onda bi bolje bilo da umesto slatkiša pojedete voćku. Zaslađeni sokovi i alkoholna pića se ne preporučuju, mada su čaša piva ili vina povremeno dozvoljene.

banana, banane, voće Izvor: Guliver/Getty Images/utah778

Primer jelovnika

Doručak: 1 veća ili 2 manje banane, 1 čaša vode sobne temperature

Ručak: 40 g lososa ili bele ribe ili pilećeg belog mesa, 1 ½ šolja povrća kuvanog na pari, 1 kašika maslinovog ulja

Večera: 1 tanjir supe (do 200 kcal), 2 ½ tanjira mešane salate sa ¼ šolje iseckanog sira, 2 kašike maslinovog ulja, 4 krekera

Užina: 1 šolja obranog jogurta, 1/3 šolje muslija

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

loader