Posle koliko vremena se vide rezultati vežbanja

Autor:

Evo posle koliko vremena počinju da se vide rezultati vežbanja i zdrave ishrane.

Posle koliko vremena se vide rezultati vežbanja Foto: Guliver/Getty Images/nd3000

Instagram zvezda i devojka koja je pokrenula sajt Bikini Body Burn, Karina Irbi, i sama je prošla kroz fizičku transformaciju koju je dokumentovala i na društvenim mrežama.

Dok neki brže vide rezultate vežbanja i zdrave ishrane, Karina kaže da će većina nas promene primetiti od dve do osam nedelja nakon što uvedemo promene u svoj životni stil.

Ali, Irbijeva naglašava da svako na promene u ishrani i na vežbanje reaguje drugačije.

"Da stavimo deset devojaka na pusto ostrvo, da svakog dana jedu identičnu hranu i rade iste vežbe, svaka od njih bi nakon nekoliko meseci imala drugačije rezultate", kaže ona.

Fizički rezultati zdravijeg i aktivnijeg životnog stila se vide različito u odnosu na starost, genetiku, oblik tela i nivo hormona. Karina dodaje da koliko će se brzo rezultati videti zavisi i od metabolizma, koji može da bude oštećen ako ste se pridržavali nekakvih ekstremnih dijeta.

Naravno, rezultati zavise i od toga da dajete 100 odsto sebe ili se tek malo trudite da nešto promenite.

U vezi sa tim, Karina kao neko ko je i sam prošao kroz transformaciju, savetuje svima koji žele da smršaju, da sebi postave neka lična pitanja.

"Morate da pitate sebe da li zaista dajete sve od sebe na treninzima. Ako niste iscrpljeni nakon svakog treninga, trebalo bi da se potrudite malo više".

Takođe, ona predlaže da dobro razmislite o tome da li 90 odsto vremena jedete zdravo – ako ne, trebalo bi da preispitate svoj cilj.

"Do čega vam je više stalo - do toga da smršate i vidite rezultate, ili do toga da uživate u obroku brze hrane sa prijateljima?", pita ona.

Njeni saveti kako da najbrže uočite rezultate

- merite se svakodnevno kako biste videli ima li razlike

- preskočite obroke "varanja" i trudite se da jedete zdravo sve veme

- cenite to što osećate rezultate, čak i ako ih vaga ne pokaže, tj. ne oslanjajte se samo na ono što vidite

- vežbajte maksimalno pet puta nedeljno

- postepeno povećavajte intenzitet treninga – podižite veće kilaže, trčite duže, gurajte sebe do granice izdržljivosti

Tagovi:
Sve vijesti