Nema “osuđenih” da budu mršavi (FOTO)

Autor:

Instruktor fitnesa u Soko Gym-u Obrad Radović u svojoj redovnoj rubrici četvrtkom ruši još jedan mit: da postoje mršavi ljudi koji nikako ne mogu da se poprave.

Nema “osuđenih” da budu mršavi (FOTO) Foto: MONDO

Jedete mnogo a i dalje vam sve stoji kao na vješalici? Trenirate mnogo i dalje vam se ne vide rezultati? Vjerovatno je problem u vama i sve što treba da uradite je da se malo više potrudite!

Ima malo istine u tome da su vasi geni malo "brzi", ali filozofiranje na temu dobijanja mišićne mase u ovim slučajevima je bespotrebno.

Ako zelite da se popravite sve što je potrebno je da radite stari dobri bodybuilding ali jako pamtno. Nema potrebe da radite razne vrste grupnih treninga ili da idete na neke posebne režime ishrane kad će jako prosta stvar da završi posao.

 Takođe, filozofiranje vezano za ishranu je nepotrebno - nema potrebe da se jede 5 puta dnevno, i da se mjeri koliko čega ste pojeli, dovoljno je da jedete 3 puta dnevno i da se trudite da trenirate makar 4 puta nedjeljno. 

Nema, takođe, potrebe mjeriti koliko grama proteina ili ugljenih hidrata ste pojeli tokom jednog obroka jer ne postoji ni jedan pisani dokaz o tome da vase tijelo može ili ne može da vari određenu količinu proteina po jednom obroku, čak postoje ispitivanja koja su pokazala da ljudi koji su izimali dnevnu dozu proteina u jednom obroku i ljudi koji su uzimali dnevnu dozu proteina u pet obroka imaju, uz isti program treninga, isti napredak. 

Evo par savjeta kako da počnete sa procesom popravljanja.

- U početku samo posle rucka uzmite proteinski šejk u koji će da bude:

- jedna doza proteina

- 3 kašike maslinovog ulja

- 2 banane

- 200ml vode 

Posle nedjelju dana dodajte to uz doručak, pa posle nedelju dana i uz večeru i vaša kilaza će već početi da raste, ali da vaša kilaža ne bi rasla u krivom smjeru morate početi sa treningom.

Sve što niste radili do sad, počnite sad.

Evo jako jednostavnog načina za početi uz primjenu ljestvičaste periodizacije:

Prvog dana odradite samo sledeće vježbe:

-      jednu seriju sklekova od 8 ponavljanja

Obrad 1 Foto: MONDO

-      jednu seriju čučnjeva od 12 ponavljanja

Obrad 2 Foto: MONDO

-      jednu seriju kontrasklekova od 8 ponavljanja 

Obrad Foto: MONDO

-      jednu seriju zgibova na vratilu od 8 ponavljanja

Obrad 4 Foto: MONDO

(ako ne možete dovoljno je samo da uradite jednu seriju od 5 ponavljanja sporog spustanja na vratilu) 

Posle jednog dana odmora napravite isti trening samo sa dodatom još jednom serijom i zadržite isti br ponavljanja. I tako radite dok ne dođete do 4 serija svih ovih vježbi. 

Kada budete došli do 4 serije posjetite SokoGym u Mall od Montenegro i uz moje instrukcije, sliku prije i posle, doci cemo do željenih rezultata.

 (Obrad Radović)

Sve vijesti