• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste nam poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Postao Crnogorac!

Autor mondo.me

Pjevač grupe Jamiroquai, Džej Kej se zaljubio u Crnu Goru. "Majorka, Ibica... sve sam vidio, ali niko nema ovakve ljepote kao Crna Gora", izjavio je on.

Frontmen muzičkog sastava Jamiroquai, Džej Kej, napustio je tokom jučerašnjeg dana Crnu Goru, u koju se, kako je i sam istakao želi ponovo vratiti.Osim odličnog gostoprimstva, pjevačje posebno oduševljen ljepotama mesta i prirode koje je imao prilike da vidi.

,,Nosimo samo pozitivne utiske sa prošlogodišnjeg Sea Dance festivala, zahvaljujući kojem sam imao prilike i da otkrijem ovaj predivni grad i obalu i zato sam želio da ovaj kraći odmor, iskoristim i vratim se ovdje. Ovo je stvarno posebno mjesto. Priroda, obala, uvale, kao i ostrva koja sam posjetio su fantastični. Boravio sam na brojim mjestima na svijetu, na Majorci, Ibici, itd, ali ona i dalje nemaju ovu ljepotu koju Crna Gora ima. Volio bih da se sledeći put opet ovde vratim i održim još par koncerata " , podijelio je svoje utiske Džej Kej, koji je u pratnji svog tima privatnim avionom sa Tivatskog aerodroma napustio Crnu Goru.

U stilu naslova jedne od njegovih popularnih pesama "Seven days in sunny June", Džej Kej je u potpunosti uživao u sunčanim i tropskim ljetnjim danima u junu u Crnoj Gori. Smješten u luksuznom penthouse apartmanu kompleksa Dukley Gardens, popularnom pjevaču su bili na raspolaganju, kao velikom ljubitelju brzine, gliser i jet-ski iz Dukley Marine u Budvi i luksuzna jahta, sa kojom je tokom prethodnih dana obišao brojna mjesta na crnogorskoj obali.

Poseban utisak na njega je ostavio Bokokotorski zaliv i njegova ostrva, za koja smatra da su "magična".

Popularni muzičar i članovi njegovog tima, tokom svog boravka u kompleksu Dukley Gardens nisu bili previše zahtjevni gosti. Odmor u Crnoj Gori iskoristili su u pravom smislu te riječi, kako bi se popularni pevačsa napunjenim baterijama vratio snimanju novih pjesama sa članovima benda.

Podsjećamo, Jamiroquai je bio glavna zvezda premijernog izdanja Sea Dancea, na čijoj je glavnoj bini priredio spektakularni nastup pred oko 22.000 fanova, a nakon toga Džej Kej se prošle godine našao u ulozi domaćina i pravog šoumena veoma uspješne druge večeri humanitarnog segmenta Sea Dance festivala "Be Human" u "Dukley Gardens", tokom koje je prikupljeno preko 100.000 eura pomoći ugroženima od katastrofalnih poplava u Srbiji, BIH i Hrvatskoj.